zondag 4 juni 2017

Korte broek


Praktisch vond ik het niet of elegant. Vooral als er van die grote zijzakken opzitten. Nooit mijn ding geweest. Maar recent waren we bij H&M in Deventer. Mijn dochter had nieuwe broeken nodig. En zoals bij ons thuis geldt bij dit soort zaken. Moeder, dochter en Seth. Z is a crowd. Op de mannenafdeling vond ik een fatsoenlijke korte broek net boven de knie, goeie kleur. En goed voor een door-de-weekse middagje Texel. Met blote voeten en benen wandelen van paal 9 naar paal 12 langs de zee. Top!
Maar aan tijdens het werk op de tuin? Vorige week zondag stierf ik zowat van de hitte in de keuken. Ik heb het zaterdag geprobeerd in de keuken en tuin. Los van al het commentaar dat ik kreeg van vrouw en dochter ging het best. Wel effe uit kijken met koken/bakken, een hete oven, insecten en brandnetels bij het plukken van tuinvruchten.